18 dagar

2011-04-14 / 14:46:35 /

I dag är det 18 dagar kvar tills vi får smygtitta på vårt mirakel ♥


Jag drabbades av ett blodtrycksfall härromdagen. Det var bland det läskigaste jag varit med om. Fy. Hade ett blodtryck på 80/50! Men fick en massa tips av barnmorskan som jag ska göra när jag känner mig svimmfärdig osv. Måste såklart ta det lugnare än vanligt och vara ute så mycket som möjligt. Det skulle tydligen vara bra med frisk luft. Jag måste tat lugnt pga hur jag har det med min snabba puls och andfåddhet. Mycket att tänka på som sagt, men man kommer väll in i det så småningom. Jag är ju van att hålla igång och blir lätt rastlös. Men nu MÅSTE jag ta det mycket lugnare än vanligt. Det är "bara" 23 veckor kvar! haha. +- 14 dagar ;) Shit, vart har tiden tagit vägen! Snart gått halva tiden!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Läskigt! Nu får du allt ta det lugnt, hoppas solen stannar kvar så ni kan njuta av vårvädret utomhus! :)



Blir lite stressad när du pratar om halva tiden.. hur tusan är det möjligt haha! Det har väl knappt börjat än fick jag för mig? ;)

2011-04-14 @ 16:08:20
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Tack tack! :)

Jaså? När har du BF?



Hur kommer det sig att du får vänta enda till v 26?

Mellan v 17-20 brukar det väl vara?

2011-04-14 @ 16:41:17
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar till mig:

Trackback