Äntligen !

2011-04-04 / 10:02:35 /

God morgon sunshines ♥


Underbar morgon! Solen är framme och lyser så starkt, molnen börjar dra sig iväg och fram kommer en blå fin himmel. Wonderbart! Thindra har sovit hos min mormor och morfar inatt och Lukas har sovit hela natten. Vad resulterar det i då? Jo, en pigg och utvilad morsa! Men som troligtvis kommer vara dyngtrött vid lunch igen och behöva sova en stund innan min kära sambo ska iväg på jobb.

Lukas badar med sina dinosaurier nu och med andra ord njuter han då inte storasyster är med och förstör ;). Sedan är det mammas tur att få sig en dusch för att senare promenera ut i det underbara vädret.

Kommentarer
Postat av: Linda - En vimsig Mamma

oki, kanske får ta och höra av mig dit då =( kram

2011-04-04 @ 10:38:39
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Frugan

Vad skönt att du har f¨ått sova ut :) Hoppas att ni får en underbar dag.

2011-04-04 @ 14:45:12
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar till mig:

Trackback