Växer och frodas

2011-04-10 / 08:13:27 /

God morgon!



Här sitter man denna underbara morgon med en kopp kaffe och njuter utav halva solen som lyser. Än så länge är det lite över 14 grader ute :) Wonderbart! Ska strax ta mig en härlig dusch så fort man fått lite varmvatten. Det är det enda vi eldar för nu. :)

För övrigt så växer jag och frodas om magen. Den har växt väldigt snabbt nu de senaste veckorna och den når redan till navel. Vilket jag tycker är lite tidigt för att redan vara där. Men det är väll olika. Längtar tills vi ska på ultraljud ♥.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God eftermiddag snäckan.Härligt när man märker hur magen växer..man ser det så tydligare när man väntar sitt andra eller tredje barn..För mig är det det tredje barnet jag bär på,,,första är ängla dotter om jag inte har nämt det innan..

Ha en skön eftermiddag söta.kram

2011-04-11 @ 14:30:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar till mig:

Trackback