Medicinering och vila !

2011-05-12 / 15:15:44 /

Ja dags för en liten update! Jag är verkligen kass på det men mår inte så gott.
Ultraljudet gick bra och vi är kvar på vårt BF datum som är 30 September. Full rulle på bebisen, dock har jag inte känt några sparkar ännu. Men kan nog bero på att moderkanan ligger i framvägg.

Ja nu är jag ordinerad sträng vila och stark medicinering i 2 veckor. Har ju haft problem med andning och svälja som ni kanske vet om sedan tidigare. NU äntligen har jag träffat en kanon läkare som tog mig på allvar och förklarade ala symtom för hur det kan kännas när det läcker magsyra upp i halsen. Och ja, symtomen har jag ju. Kändes skönt att någon kunde tala om för mig HUR det känns osv. Fungerar medicinen så ska jag käka dom tills bebis är ute. Så kan någon ta fram trollspöet och trolla fram tiden några månader? För nu är jag så extremt trött på att må dåligt!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Herregud vad oproffsigt av dem att det skulle ta så lång tid att komma fram till detta! Stackare! Hoppas det blir bättre med medicinen i alla fall. Råkade du också ut för att de tidigare läkarna bara hade en definition av halsbränna? Jag blev ju i princip anklagad för hypokondri så har ju mer eller mindre slutat kontakta såväl BMM som vården - är så trött på dem! Som tur var fick jag ju fin hjälp på apoteket istället och hittade en tablett som tar bort det värsta.



Skönt i alla fall att höra att allt är (relativt) fint och bra med er och bebisen. Man blir ju lite orolig när man inte hör något ;) Kramar

2011-05-13 @ 08:12:45
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mäjl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar till mig:

Trackback